Máté Zoltán, a londoni Premier Orthodontics praxismenedzsere
A Londonban élő marketing szakember nagyon érdekesnek találja a fogászat és az üzleti gondolkodás fúzióját. Ez nem egy egyszerű dolog, de ha siker koronázza, mind a páciensek, mind a fogorvosok elégedettebbek lehetnek.
A 31 éves fiatalember önmagát egy kalandvágyó, de ugyanakkor sikerorientált embernek tartja, akinek legfőbb célja, hogy a lehetőségekhez mérten a legtöbb dolgot megtapasztalja, abból tanuljon, fejlődjön és előrelépjen.
Marketing a fogászatban
A privát fogászat üzleti vállalkozás, ahol a páciens egy összetett értékrendszer alapján dönt arról, hogy az adott rendelőben kezelteti-e magát vagy sem. Az előadáson hasznos és gyakorlati információkat szerezhetünk arról, mi a feladata a praxismenedzsernek.
Megtudhatjuk, mit is jelent pontosabban a fogászat üzletvezetési oldala, hogyan kell a cég marketingjét megalapozni, meghatározni a cég stratégiáját, új érdeklődőket szerezni, az ügyfélszolgálati részt felkészíteni, és végül a ténylegesen betérő ügyfélnek eladni a számára legmegfelelőbb kezelést. Bepillantást nyerhetünk a pénzügyi rendszer és az operatív működés fontosságába is.
Talán sokan nem tudják, vagy nem is gondolják, hogy a fogászatban is lehet, sőt érdemes alkalmazni különböző értékesítési technikákat. Az előadás során az etikus értékesítésbe is bepillantást nyerhetünk.
Ajándék
Az előadáson részt vevő fogorvosok illetve rendelők egy ingyenes praxis auditot kapnak. Ennek segítségével kiderül, mennyire tudatos illetve hatékony az adott fogászat üzleti menedzsmentje, ami alapján személyre (rendelőre) szabott összefoglalást illetve fejlesztési tervet készít, valamint ajánlásokat ad az optimálisabb működtetéshez is.